Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja
ja
Osnovna odredba
- Ovi opći uvjeti (u daljnjem tekstu " uvjeti ") u skladu su s odredbama Zakona br. 40/1964 Coll. Građanski zakonik s izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu " Građanski zakonik "), Zakon br. 250/2007 Zb. o zaštiti potrošača i o izmjenama i dopunama Zakona Slovačkog nacionalnog vijeća
br. 372/1990 Coll. o prekršajima s izmjenama i dopunama (dalje u tekstu
„ Zakon o zaštiti potrošača “), Zakon br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prodavatelja te o izmjenama i dopunama pojedinih zakona (u daljnjem tekstu: Zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu )
Naturzon s.r.o.,
ID: 52131050,
DIČ: 2120901948
PDV broj: SK2120901948 prema §4,
Sa sjedištem: Tolstého 13, 05801 Poprad, Slovačka
registrirano u trgovačkom registru Okružnog suda u Prešovu, odiel Sro, broj uloška 37511 / P
kontakt informacije:
email info@deminas.hr
telefon +421 948 462 596
www.deminas.hr
(u daljnjem tekstu " prodavatelj ")
- Ovi uvjeti uređuju međusobna prava i obveze između prodavatelja i fizičke osobe koja sklapa kupoprodajni ugovor (u daljnjem tekstu „kupac ” ) putem web sučelja koje se nalazi na web stranici dostupnoj na internet adresi www.deminas.hr (u daljnjem tekstu " Internet trgovina ").
- Uvjeti su sastavni dio kupoprodajnog ugovora. Različiti dogovori u kupoprodajnom ugovoru imaju prednost pred odredbama ovih uvjeta.
- Ovi uvjeti i kupoprodajni ugovor sklopljeni su na hrvatskom jeziku.
II.
Informacije o robi i cijenama
- Podaci o robi, uključujući cijene pojedine robe i njihove glavne značajke, navedeni su uz pojedinu robu u katalogu internet trgovine. Cijene robe navedene su s uključenim porezom na dodanu vrijednost i svim pripadajućim naknadama. Cijene robe ostaju važeće za razdoblje u kojem su prikazane u internetskoj trgovini.
- Sve prezentacije robe u katalogu internetske trgovine su informativne prirode i prodavatelj nije dužan sklopiti ugovor o kupoprodaji robe.
- Podaci o troškovima pakiranja i dostave robe objavljeni su u internetskoj trgovini. Informacije o troškovima pakiranja i dostave robe navedene u internetskoj trgovini vrijede samo ako se roba isporučuje unutar teritorija Republike Hrvatske.
- Eventualni popusti na kupoprodajnu cijenu robe ne mogu se međusobno kombinirati, osim ako se prodavatelj i kupac drugačije ne dogovore.
III.
Narudžba i sklapanje kupoprodajnog ugovora
- Troškove kupca nastale korištenjem sredstava komunikacije na daljinu u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih razgovora) snosi sam kupac.
- Kupac naručuje robu na sljedeće načine: ● putem svog korisničkog računa, nakon prethodne registracije u internetskoj trgovini, ● ispunjavanjem narudžbenice bez registracije.
- Prilikom narudžbe kupac odabire robu, broj artikala, način plaćanja i dostave.
- Prije slanja narudžbe, kupcu je omogućena provjera i promjena podataka koje je unio u narudžbu. Kupac šalje narudžbu prodavatelju klikom na gumb "POŠALJI NARUDŽBU UZ OBVEZU PLAĆANJA". Podatke navedene u narudžbi prodavatelj smatra točnima. Uvjet za valjanost narudžbe je ispunjavanje svih obveznih podataka u obrascu narudžbe te potvrda kupca da je upoznat s ovim uvjetima.
- Prodavatelj će kupcu odmah nakon zaprimanja narudžbe poslati potvrdu o primitku narudžbe na e-mail adresu koju je kupac upisao prilikom narudžbe. Ova potvrda se smatra sklapanjem ugovora. Aktualni uvjeti poslovanja prodavatelja priloženi su potvrdi. Kupoprodajni ugovor sklopljen je potvrdom narudžbe od strane prodavatelja na e-mail adresu kupca.
- Prodavatelj ima pravo tražiti dodatne informacije od Kupca, čak i nakon što je Narudžba potvrđena od strane Prodavatelja. Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja narudžbe, osim ako je moguće isporučiti Robu na dogovoreni datum, a istovremeno s Kupcem ne dogovori isporuku druge odgovarajuće robe ili drugi rok isporuke. Također zadržava pravo odustajanja od ugovora ako proizvod nije dostupan.
- Ukoliko prodavatelj ne može ispuniti neki od uvjeta navedenih u narudžbi, može kupcu poslati izmijenjenu ponudu na njegovu e-mail adresu. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom kupoprodajnog ugovora, a kupoprodajni ugovor je u tom slučaju sklopljen potvrdom kupca o prihvaćanju ove ponude prodavatelju na njegovu e-mail adresu navedenu u ovim uvjetima.
- Sve narudžbe prihvaćene od strane prodavatelja su obvezujuće. Kupac može otkazati narudžbu sve dok kupac ne bude obaviješten o prihvaćanju narudžbe od strane prodavatelja. Kupac može otkazati narudžbu telefonom na broj telefona prodavatelja ili e-mail adresu navedenu u ovim uvjetima.
- U slučaju da je došlo do očite tehničke pogreške prodavatelja prilikom navođenja cijene robe u internetskoj trgovini, odnosno tijekom postupka naručivanja, prodavatelj nije dužan isporučiti robu kupcu uz očito netočnu. cijena. Prodavatelj obavještava kupca o pogrešci bez nepotrebnog odgađanja i šalje kupcu izmijenjenu ponudu na njegovu e-mail adresu. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom kupoprodajnog ugovora, a kupoprodajni ugovor je u tom slučaju zaključen potvrdom kupca o prihvaćanju na e-mail adresu prodavatelja.
- U slučaju kupnje od strane obveznika PDV-a, porezna obveza se prenosi zbog lokacije skladišta izvan teritorija Republike Hrvatske.
IV.
Korisnički račun
- Temeljem registracije kupca u internetskoj trgovini, kupac može pristupiti svom korisničkom računu. Kupac može naručiti robu sa svog korisničkog računa. Kupac robu može naručiti i bez registracije.
- Prilikom registracije korisničkog računa i naručivanja robe, kupac je dužan sve podatke unijeti točno i istinito. Kupac je dužan ažurirati podatke na korisničkom računu u slučaju bilo kakve promjene. Podatke koje je kupac naveo u korisničkom računu i prilikom naručivanja robe prodavatelj smatra točnima.
- Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan čuvati povjerljivost podataka potrebnih za pristup svom korisničkom računu. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvu zlouporabu korisničkog računa od strane trećih osoba.
- Kupac nije ovlašten trećim osobama dopustiti korištenje korisničkog računa.
- Prodavatelj može otkazati korisnički račun, osobito ako kupac ne koristi svoj korisnički račun dulje vrijeme, ili ako kupac krši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora ili ovih uvjeta.
- Kupac je svjestan da korisnički račun možda neće biti dostupan kontinuirano, posebno u pogledu potrebnog održavanja hardverske i softverske opreme prodavatelja, ili potrebno održavanje hardverske i programske opreme trećih osoba.
V.
Uvjeti plaćanja i isporuke robe
- Cijenu robe i sve troškove vezane uz isporuku robe prema kupoprodajnom ugovoru kupac može platiti na sljedeće načine:
- bezgotovinsko platnom karticom putem Barion payment gatewaya, Podaci o platnoj kartici neće doći do trgovca. Pružatelj usluga Barion Payment Zrt je institucija pod nadzorom Narodne banke Mađarske i broj licence je H-EN-I-1064/2013.
- plaćanje pouzećem prilikom isporuke robe,
- Uz kupoprodajnu cijenu, kupac je dužan platiti prodavatelju troškove pakiranja i dostave robe u ugovorenom iznosu. Osim ako nije izričito drugačije navedeno, kupoprodajna cijena uključuje i troškove vezane uz dostavu robe.
- U slučaju plaćanja u gotovini kupoprodajna cijena se plaća po primitku robe.
- U slučaju plaćanja putem Payment gatewaya, kupac slijedi upute odgovarajućeg pružatelja usluga elektroničkog plaćanja.
- U slučaju bezgotovinskog plaćanja, obveza kupca za plaćanje kupoprodajne cijene ispunjena je uplatom odgovarajućeg iznosa na bankovni račun prodavatelja.
- Kupac je dužan izvršiti plaćanje uredno, uz navođenje svih traženih podataka (uključujući i promjenjivi simbol) i na vrijeme.
- Prodavatelj od kupca ne zahtijeva nikakvo plaćanje unaprijed ili slično. Plaćanje kupoprodajne cijene prije slanja robe nije depozit.
- Roba se isporučuje kupcu: ● na adresu koju je kupac naveo u narudžbi putem otpremnice pošiljaka ● na adresu otpremnice koju navede kupac
- Izbor načina dostave vrši se prilikom naručivanja robe.
- Troškovi dostave robe, ovisno o načinu slanja i preuzimanja robe, navedeni su u narudžbi kupca i potvrdi narudžbe od strane prodavatelja. Ukoliko je način prijevoza ugovoren na temelju posebnog zahtjeva kupca, kupac snosi rizik i eventualne dodatne troškove vezane uz ovaj način prijevoza.
- Ako je prema kupoprodajnom ugovoru prodavatelj dužan isporučiti robu na mjesto koje je kupac naveo u narudžbi, kupac je dužan preuzeti robu prilikom isporuke. Ako je iz razloga na strani kupca potrebno višekratno isporučiti robu ili na drugačiji način od navedenog u narudžbi, kupac je dužan podmiriti troškove ponovljene isporuke robe, ili troškove povezane s drugim načinom isporuke.
- Prilikom preuzimanja robe od prijevoznika, kupac je dužan provjeriti cjelovitost pakiranja robe te u slučaju nedostataka odmah obavijestiti prijevoznika. U slučaju utvrđivanja povrede pakiranja koja ukazuje na neovlašteni upad u pošiljku, kupac nije dužan preuzeti pošiljku od prijevoznika.
- Prodavatelj izdaje kupcu porezni dokument – račun. Porezni dokument šalje se na e-mail adresu kupca.
- Kupac stječe pravo vlasništva na robi plaćanjem cjelokupne kupoprodajne cijene robe uključujući i troškove dostave, ali prije preuzimanja robe. Odgovornost za slučajno uništenje, oštećenje ili gubitak robe prelazi na kupca u trenutku preuzimanja robe ili u trenutku kada je kupac imao obvezu primiti robu, ali to nije učinio suprotno kupoprodajnom ugovoru.
- Uobičajeno vrijeme dostave je 2 do 4 radna dana.
VI.
Odustanak od ugovora
- Kupac koji je kupoprodajni ugovor zaključio izvan svoje poslovne djelatnosti potrošača ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora.
- Ako je ugovor o kupoprodaji sklopljen na daljinu (putem internetske trgovine) ili izvan prostorija prodavatelja, a pritom je prodavatelj kupca pravodobno i uredno obavijestio o pravu na odustanak od ugovora o kupoprodaji, vrijede uvjeti , rok i postupak za ostvarivanje prava na odustanak od kupoprodajnog ugovora, uključujući obrazac za odustanak od kupoprodajnog ugovora (u skladu s odredbom § 3. st. 1. slov. h) Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu) a uz istovremeno ispunjenje zakonom propisanih činjenica, kupac ima pravo, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu, bez navođenja razloga i bez ikakve kazne odustati od kupoprodajnog ugovora.
- Rok za odustanak od ugovora je 14 dana
- u trenutku preuzimanja robe koja je zadnja isporučena, ako je predmet kupoprodajnog ugovora naručena roba koja se isporučuje zasebno
- u trenutku preuzimanja posljednjeg dijela ili posljednjeg komada, ako je predmet kupoprodajnog ugovora više vrsta robe ili isporuka više dijelova,
- u trenutku preuzimanja prve isporučene robe, ako je predmet kupoprodajnog ugovora roba koja se isporučuje u određenom roku.
4. Kupac potvrđuje da u skladu s odredbama § 7 par. 6. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu ne može, među ostalim, odustati od kupoprodajnog ugovora:
- pružanje usluge, ako je njezino pružanje započelo uz izričitu privolu potrošača, a potrošač je izjavio da je propisno obaviješten da davanjem te privole gubi pravo na odustanak od ugovora nakon potpunog pružanja usluge, te ako izvršeno je potpuno pružanje usluge,
- prodaju robe ili pružanje usluge čija cijena ovisi o kretanju cijena na financijskom tržištu na koje prodavatelj ne može utjecati, a koja se mogu dogoditi tijekom odustančnog roka,
- prodaju robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe po mjeri ili robe namijenjene samo jednom potrošaču,
- prodaja robe koja je podložna brzom kvarenju ili kvarenju,
- prodaju robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža razbijena nakon dostave,
- prodaju robe koja zbog svoje prirode može biti neodvojivo pomiješana s drugom robom nakon isporuke,
- prodaju alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, dok se njihova isporuka može izvršiti najkasnije 30 dana kasnije, a njihova cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu, koje prodavač ne može utjecati,
- obavljanje hitnih popravaka ili održavanja koje je potrošač izričito zatražio od prodavatelja; ovo se ne odnosi na ugovore o uslugama i ugovore čiji je predmet prodaja robe osim rezervnih dijelova potrebnih za popravak ili održavanje, ako su sklopljeni tijekom posjeta prodavatelja potrošaču, a potrošač te usluge ili robu nije naručio u unaprijed,
- prodaju zvučnih zapisa, video snimaka, audiovizualnih snimaka, knjiga ili računalnih programa koji se prodaju u zaštitnoj ambalaži, ako je potrošač istu ambalažu raspakirao,
- prodaju periodike, osim prodaje na temelju ugovora o pretplati i prodaje knjiga koje se ne isporučuju u zaštitnoj ambalaži,
- pružanje usluga smještaja za druge svrhe osim smještaja, prijevoza robe, iznajmljivanja automobila, pružanja ugostiteljskih usluga ili pružanja usluga vezanih uz aktivnosti u slobodno vrijeme, a prema kojima se prodavatelj obvezuje pružiti te usluge u dogovoreno vrijeme ili u ugovorenom roku. ,
- pružanje elektroničkog sadržaja osim na fizičkom mediju, ako je njegovo pružanje započelo uz izričitu privolu potrošača, a potrošač je izjavio da je ispravno obaviješten da davanjem te privole gubi pravo na odustanak od ugovora.
5. Kako bi se poštivao rok za odustanak od kupoprodajnog ugovora, kupac mora poslati jasnu izjavu kojom izražava volju da odustane od kupoprodajnog ugovora u navedenom roku prema st. 3. članka VI. ovih uvjeta.
6. Za odustajanje od kupoprodajnog ugovora kupac može koristiti obrazac za odustajanje od kupoprodajnog ugovora koji dostavlja prodavatelj, a nalazi se ovdje: obrazac za odustanak od 14 dana. Odustanak od kupoprodajnog ugovora kupac šalje na e-mail ili adresu za dostavu prodavatelja navedenu u ovim uvjetima. Prodavatelj će kupcu odmah potvrditi primitak obrasca.
7. Kupac koji odustane od kupoprodajnog ugovora dužan je robu vratiti prodavatelju u roku od 14 dana od odustajanja od kupoprodajnog ugovora. Troškove povrata robe prodavatelju snosi kupac, čak i ako se roba zbog svoje prirode ne može vratiti poštom.
8. Ako Kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, dužan je Robu stečenu na temelju kupoprodajnog ugovora od kojeg je odustao vratiti Prodavatelju ili je vratiti na adresu poslovanja Prodavatelja: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika najkasnije u roku od 14 dana od trenutka odustajanja od Ugovora o kupoprodaji.
9. Potrošač snosi troškove prijevoza prilikom povrata robe prodavatelju. Imajte na umu da vraćenu robu poslanu pouzećem nećemo prihvatiti i vratit ćemo je o vašem trošku.
10. Ukoliko kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavatelj će mu odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od odustajanja od kupoprodajnog ugovora, vratiti sva sredstva, uključujući i troškove dostave, koja je primio od njega, na isti način. Prodavatelj će primljena sredstva vratiti kupcu na drugi način samo ako je kupac suglasan i ako to ne snosi dodatne troškove.
11. Ukoliko je kupac odabrao drugačiji od najjeftinijeg načina dostave robe ponuđenog od strane prodavatelja, prodavatelj će kupcu nadoknaditi trošak dostave robe u iznosu koji odgovara najjeftinijem ponuđenom načinu dostave robe.
12. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavatelj nije dužan vratiti primljena sredstva kupcu prije nego što mu kupac preda robu ili dokaže da je robu poslao prodavatelju.
13. Kupac je dužan vratiti robu neoštećenu, nenošenu i čistu te po mogućnosti u originalnom pakiranju kompletnu, tj. Uključujući sav isporučeni pribor, svu dokumentaciju, čistu, neoštećenu i po mogućnosti uključujući originalno pakiranje, u stanju i vrijednosti u kojoj ju je primio. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti vraćene ili vraćene Robe, do koje je došlo kao rezultat rukovanja Robom na način drugačiji od onog koji je potreban za utvrđivanje prirode i svojstava Robe. roba. Prodavatelj ima pravo jednostrano prebiti zahtjev za naknadu štete nastale na robi s kupčevim zahtjevom za povratom kupoprodajne cijene.
14. Prodavatelj ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora zbog rasprodanih zaliha, nedostupnosti robe ili kada je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe obustavio proizvodnju ili uvoz robe. Prodavatelj odmah obavještava kupca putem e-mail adrese navedene u narudžbi te mu u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora vraća sva sredstva, uključujući i troškove dostave, koja je od njega primio temeljem ugovora. na isti način ili na način koji odredi kupac.
VII.
Prava od neispravne izvedbe
- Prodavatelj se obvezuje isporučiti Robu u skladu s Ugovorom o kupoprodaji i bez pravnih i stvarnih nedostataka.
- Prodavatelj odgovara za nedostatke robe koje ima prilikom isporuke. Prava potrošača od neispravne izvedbe utvrđena su Građanskim zakonikom.
- Osim ako nije izričito drugačije navedeno u Kupoprodajnom ugovoru ili u pismu o jamstvu, prodavatelj ne preuzima nikakvo jamstvo za kvalitetu Robe.
- Prodavatelj ima obveze iz pogrešne izvedbe najmanje u mjeri u kojoj traju obveze proizvođača iz pogrešne izvedbe. Kupac inače ima pravo ostvariti pravo na nedostatak koji se pojavi na robi široke potrošnje u roku od dvadeset i četiri mjeseca od primitka.
- Ako kupac reklamira prodavatelju da je roba s nedostatkom, rok za ostvarivanje prava iz neispravne izvedbe ne teče niti jamstveni rok za vrijeme u kojem kupac ne može koristiti robu s nedostatkom.
- Potraživanje zbog neispravne izvedbe ne odnosi se na robu prodanu po nižoj cijeni za nedostatak za koji je ugovorena niža cijena, za istrošenost robe uzrokovanu njezinom uobičajenom uporabom, za rabljenu robu za nedostatak koji odgovara stupnju upotrebe ili istrošenosti koju je roba imala kada ju je kupac preuzeo ili ako to proizlazi iz prirode robe. Kupac nema pravo na neispravnu izvedbu ako je prije preuzimanja robe znao da roba ima nedostatak ili ako je kupac sam prouzročio nedostatak.
- Čim kupac otkrije nedostatak na Robi, dužan je o tome bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti Prodavatelja te predati Robu prema uputama Prodavatelja kako bi se nedostatak na Robi mogao objektivno ispitati. Ako Kupac ne obavijesti Prodavatelja o nedostatku na Robi bez nepotrebnog odgađanja nakon njegovog otkrivanja, neće imati pravo na pogrešnu izvedbu.
- Kupac je dužan priložiti (presliku) dokaz o plaćanju (porezni dokument) Robe i podatke iz ispunjenog obrasca reklamacije (opis nedostataka Robe, traženi način rješavanja reklamacije i kontakt podatke Kupca). ) na predmetnu robu.
- Za reklamaciju kupac može koristiti obrazac za reklamaciju prodavatelja koji se nalazi ovdje: uzorak obrasca za prigovor.
- Ukoliko Kupac reklamira robu, dužan je Robu stečenu na temelju kupoprodajnog ugovora vratiti Prodavatelju, na adresu poslovanja Prodavatelja: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika
- U slučaju kvara, kupac može podnijeti reklamaciju prodavatelju i zahtijevati:
- zamjena za novu robu,
- popravak robe,
- razuman popust od kupoprodajne cijene,
- odstupiti od ugovora.
- Kupac ima pravo odustati od ugovora,
- ako roba ima bitni nedostatak,
- ako stvar ne može pravilno koristiti zbog opetovane pojave nedostatka ili nedostataka nakon popravka,
- u slučaju većeg broja grešaka proizvoda.
- Bitna je povreda kupoprodajnog ugovora za koju je strana koja ga je prekršila znala već pri sklapanju ugovora ili je morala znati da druga strana ne bi sklopila ugovor da je tu povredu predvidjela.
- U slučaju nedostatka koji predstavlja neznatnu povredu ugovora (bez obzira radi li se o otklonivom ili neotklonjivom nedostatku), kupac ima pravo na otklanjanje nedostatka ili razuman popust od kupoprodajne cijene.
- Ako je postojao slučaj otklonjivog nedostatka nakon popravka više puta (obično treća reklamacija za isti nedostatak ili četvrta za različite nedostatke) ili roba ima veliki broj nedostataka (obično najmanje tri nedostatka u isto vrijeme) ), kupac ima pravo tražiti popust na kupoprodajnu cijenu, zamijeniti robu ili odustati od ugovora.
- Prilikom reklamacije kupac je dužan obavijestiti prodavatelja o pravu za koje se odlučio. Promjena izbora bez suglasnosti prodavatelja moguća je samo ako je kupac zatražio popravak kvara koji se pokaže nepopravljivim.
- Ukoliko popravak ili zamjena robe nije moguća, temeljem odustajanja od ugovora, kupac može zatražiti povrat cjelokupnog iznosa kupoprodajne cijene.
- Ako prodavatelj dokaže da je kupac znao za nedostatak robe prije preuzimanja ili ga je sam prouzročio, prodavatelj nije dužan udovoljiti zahtjevu kupca.
- Kupac ne može tražiti sniženu robu iz razloga zbog kojeg je data roba snižena.
- Međutim, ako je zahtjev Kupca priznat kao opravdan, on ima pravo na naknadu troškova nastalih u vezi s primjenom opravdanog zahtjeva. Ovi troškovi podrazumijevaju najmanje potrebne troškove (tj. trošak slanja Robe po najnižoj cijeni). Zahtjev za plaćanje ovih troškova mora se podnijeti najkasnije u roku od 1 mjeseca od dana slanja potvrde o načinu rješavanja reklamacije Robe.
- Po primitku reklamirane Robe, potvrda primitka reklamacije i njenog sadržaja bit će poslana na navedenu e-mail adresu. Po primitku reklamirane Robe, bez odgode se provodi procjena nedostatka i obavijest o rezultatu procjene valjanosti reklamacije Robe, najkasnije u roku od 7 radnih dana. U ovaj rok nije uračunato vrijeme potrebno za vještačenje kvara.
- U slučaju da se potvrdi da je reklamirana Roba neispravna, postupak reklamacije se zatvara u roku od 30 dana od ostvarivanja prava na nedostatke Robe. Rok iz prethodne rečenice ne teče ako Prodavatelj nije primio sve dokumente potrebne za rješavanje reklamacije (dijelovi Robe, dokaz o plaćanju i sl.). Prodavatelj ima pravo od Kupca zahtijevati dopunu dokumentacije u najkraćem mogućem roku.
- U slučaju da se reklamacija za Robu prizna kao opravdana i Kupac opravdano zatraži povrat kupoprodajne cijene kao način namirenja tražbine, Prodavatelj će uplaćenu kupoprodajnu cijenu vratiti na bankovni račun naveden u obrazac za reklamaciju, najkasnije u roku od 14 radnih dana od dana kada je Kupcu poslana potvrda o načinu obrade reklamacije.
- Kupac nema pravo na izvršenje s nedostatkom ako je kupac prije preuzimanja stvari znao da stvar ima nedostatak ili ako je kupac sam prouzročio nedostatak.
- U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na naknadu namjenski učinjenih troškova nastalih povodom podnošenja prigovora. Kupac to pravo može ostvariti kod prodavatelja u roku od mjesec dana nakon isteka jamstvenog roka, inače ga sud ne može priznati.
- Kupac ima pravo na izbor načina reklamacije.
VIII.
Komunikacija
- Ugovorne strane mogu svu pisanu korespondenciju dostavljati jedna drugoj elektroničkom poštom.
- Kupac dostavlja korespondenciju prodavatelju na e-mail adresu navedenu u ovim uvjetima. Prodavatelj dostavlja kupcu korespondenciju na e-mail adresu navedenu u njegovom korisničkom računu ili u narudžbi.
IX.
Osobne informacije
- Sve informacije koje nam dostavite tijekom naše suradnje su povjerljive i tako ćemo ih i tretirati. Ukoliko nam ne date pisani pristanak, Vaše podatke nećemo koristiti ni na koji drugi način osim u svrhu ispunjenja ugovora, osim e-mail adrese na koju se mogu slati poslovne obavijesti jer je takav postupak zakonom dopušten, ako to ne odbijete. Ove obavijesti mogu se odnositi samo na sličnu ili srodnu robu i mogu se odjaviti u bilo kojem trenutku na jednostavan način (slanjem pisma, e-pošte ili klikom na poveznicu u komercijalnoj obavijesti). Adresa elektroničke pošte čuvat će se u tu svrhu u razdoblju od 3 godine od sklapanja zadnjeg ugovora između ugovornih strana.
- Detaljnije informacije o zaštiti osobnih podataka možete pronaći u politici zaštite osobnih podataka OVDJE.
X.
Izvansudsko rješavanje sporova
- Za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova proizašlih iz kupoprodajnog ugovora nadležna je Slovačka trgovačka inspekcija sa sjedištem u poštanskom pretincu 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetska adresa: https://www.soi. sk/sk. ili Državni inspektorat Šubićeva 29, 10 000 Zagreb https://dirh.gov.hr/
-
Prema Zakonu br. 391/2015 Z. z. o alternativnom rješavanju potrošačkog spora, potrošač ima pravo kontaktirati s Prodavačem sa zahtjevom za izmjenu ako nije zadovoljan Prodavačevim namirenjem svojih potraživanja ili ako vjeruje da je Prodavač narušio njegova prava.
Potrošač ima pravo dati prijedlog za alternativno rješavanje spora od strane tijela za alternativno rješavanje sporova ako Prodavač nije odgovorio na zahtjev ili ga je odbio u roku od 30 dana od datuma slanja. - Prodavatelj je ovlašten za prodaju robe na temelju obrtničke dozvole. Prometnu inspekciju obavlja nadležni obrtnički ured iz svog djelokruga. Slovačka trgovačka inspekcija nadzire, među ostalim, poštivanje Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o zaštiti potrošača prodaje na daljinu u definiranom djelokrugu.
XI.
Završna odredba
- Svi ugovori između prodavatelja i kupca regulirani su pravnim poretkom Republike Slovačke. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni element, tada su stranke suglasne da se za odnos primjenjuje pravo Republike Slovačke. To ne utječe na prava potrošača koja proizlaze iz opće obvezujućih zakonskih propisa.
- U odnosu na kupca, prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u skladu s odredbama § 3 par. 1 slovo n) Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.
- Sva prava na web stranicu prodavatelja, posebice autorska prava na sadržaj, uključujući izgled stranice, fotografije, filmove, grafiku, zaštitne znakove, logotipe i druge sadržaje i elemente, pripadaju prodavatelju. Zabranjeno je kopirati, mijenjati ili na drugi način koristiti web stranicu ili njen dio bez suglasnosti prodavatelja.
- Prodavatelj ne odgovara za pogreške nastale intervencijama trećih osoba u web trgovini ili njezinim korištenjem u suprotnosti s namjenom. Kupac prilikom korištenja internet trgovine ne smije koristiti postupke koji bi mogli negativno utjecati na njezin rad te ne smije obavljati aktivnosti koje bi njemu ili trećim osobama mogle ometati ili koristiti softver ili druge komponente koje čine internet trgovinu i koristiti Internet trgovinu ili njezine dijelove ili programsku opremu na način koji bi bio suprotan njezinoj namjeni ili namjeni.
- Kupoprodajni ugovor, uključujući uvjete, prodavatelj arhivira u elektroničkom obliku i nije mu dostupan.
- Prodavatelj može promijeniti ili dopuniti tekst uvjeta. Ova odredba ne utječe na prava i obveze nastale tijekom razdoblja važenja prethodne verzije uvjeta.
- Uzorak obrasca za odustajanje od ugovora nalazi se u prilogu uvjeta.
Ovi uvjeti stupaju na snagu 6.6. 2024