Reklamacije i povrati
Reklamacije i povrati kupcima
Stalo nam je do vašeg maksimalnog zadovoljstva. Iako rijetko, dogodi se da niste zadovoljni proizvodom ili proizvod nije zadovoljio zadane parametre. Zato smo pripremili jednostavan način za reklamaciju ili povrat proizvoda.
Standardni postupak je sljedeći:
Povrat robe kupcima (u roku od 14 dana)
Ispunite ovaj obrazac za pritužbe. Kupac šalje robu natrag na adresu centralnog skladišta, zajedno s kopijom računa i dokumentom za odustajanje od kupoprodajnog ugovora, kupac mora naznačiti broj bankovnog računa na koji želi vratiti novac. Adresa centralnog skladišta:
Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika
Reklamacije robe
Ispunite ovaj obrazac za pritužbe. U tim slučajevima težimo individualnom pristupu ovisno o zadanom problemu. U pravilu pokušavamo organizirati popravak ili zamjenu proizvoda. Ukoliko zamjena ili popravak nije moguć, kupac šalje robu na adresu centralnog skladišta, nakon čega se novac vraća na bankovni račun kupca. Adresa središnjeg skladišta:
Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika
*Molimo kupce da u oba slučaja prilože popratno pismo s identifikacijskim podacima, brojem narudžbe, brojem računa ili kopijom računa kako bismo mogli identificirati vašu narudžbu.
Radno vrijeme : od ponedjeljka do petka (8:00 do 15:00 sati)
Više informacija o reklamacijama i povratu novca možete pronaći u uvjetima poslovanja .
U slučaju bilo kakvih pitanja, kontaktirajte nas e-poštom: info@deminas.hr ili telefonom: +421 948 462 596